Jaga artiklit sõbraga

Facebook uuendas just oma “Like” nupule klikkimise kuvamist Facebooki seinal. Mida see tähendab sotsiaalses meedias turundajaile?

Nüüdsest alates näeb sinu sõbralist lisaks ainult lehe pealkirjale ja lingile ka pilti ning lühikest tekstijupi.

Facebooki uuendus


Sotsmeedias turundajatele saab ainult õnne soovida, sest nüüdsest hakkab väärtuslik materjal veelgi kiiremini ja rohkematele inimestele levima. 
Iva on siin selles, et iga “Like” saab nüüd Facebookis kõvasti rohkem tähelepanu ja seda märkavad rohkemad inimesed, mis viibki levi tõusuni.
See muudatus on kindel märk sellest, et Facebook toetab endiselt väärtusliku sisu loomisele rajatud turundust ja kui oled sisuturundaja, siis võid julgelt tulevikku vaadata.

Millised on ohud?

Inimesed kardavad oma sõbralisti seinu spämmida
Seetõttu hakkavad nad vähem laikima. Siiski arvan, et kui ikka midagi vinget nähakse, siis seda laigitakse kah.

Facebook võtab uuenduse tagasi
Oleme seda näinud korduvalt uue musta taustaga vihatud ja armastatud galeriilahenduse puhul. Vaatamata sellele arvan, et kui uuendus seinu infomüra alla täitsa ära ei mata, siis jääb see püsima.

Kuidas võtta uuendusest välja maksimum?

Asi on lihtne – ole atraktiivne ja ahvatle klikkima! Selleks pane näiteks oma blogipostitusele eriti rabav pealkiri ja huvitav kirjeldus ning investeeri korraliku pildi valimisse piisavalt aega. Selle tegemiseks aitab tublisti kaasa Open Graph protokoll, mille kohta on pikemalt kirjutatud siin (tänan Carl).

Kui sulle meeldis see postitus, siis ära unusta seda postitust laikimast. Tänan!

Jaga artiklit sõbraga