Jaga artiklit sõbraga

Kui ma meiliturunduse eeliste kohta aastaid tagasi esimest korda artikli kirjutasin, siis oli sotsiaalmeedias võimalik veel ka orgaanilise leviga tulemusi saavutada.

Tänaseks on need ajad möödas. Aastast 2013 tänaseni on orgaaniline levi langenud 100% pealt peaaegu nulli. Selle tõttu on mu number üks soovitus sotsmeedias turundajatele, too oma jälgijad meililisti.

meiliturundus on parem kui sotsiaalmeedia

12. jaanuaril 2018 andis Mark Zuckerberg teada, et Facebook hakkab uudisvoos veelgi rohkem inimestevahelist suhtlust eelistama. See tähendab, et turundajatel on oma lehtede postitustega peaaegu võimatu orgaaniliselt fännideni jõuda. https://www.facebook.com/zuck/posts/10104413015393571


Äritulemused, mida on võimalik saavutada orgaanilist sotsmeediat kasutades tõmbuvad üha koomale. Ei ole ka näha, et see trend võiks muutuda. [See ei puuduta reklaami ostmist Facebookis, Instagramis ja muudes kanalites.]

On aeg on turunduseelarve sotsmeediast sisu- ja meiliturunduse peale suunata. See ei tähenda, et sotsmeedias peaks tegevuse täielikult lõpetama. Suund tuleb võtta sellele, et kolida võimalikult palju fänne ja jälgijaid oma meililistidesse. Pidevad muutused Facebooki uudisvoos viitavad sellele, et üha raskem on oma suure vaevaga võidetud fännide silma alla sattuda ilma, et peaksid selle eest Facebookile raha maksma.

Tuleb tähelepanelikult jälgida, milline on erinevatesse kanalitesse paigutatud euro kasutegur. Esimese sammuna soovitan oma Facebooki fännid meililistidesse koguda ja mõelda läbi, kuidas e-postiturunduses aktiivsemalt tegutseda. Meiliturundusel on mitmeid eeliseid.

Kõige värskemad andmed näitavad, et Facebooki orgaaniline levi jätkab langemist. Üks peamisi põhjuseid selle taga on asjaolu, et üha kasvav Facebooki kasutajate armeed toodab üha rohkem sisu. Nii kasvab konkurents uudisvoogu pääsemiseks. Aktiivsete Facebooki kasutajate arv ületas juunis 2020 2,7 MILJARDIT inimest.

Kuna Facebooki aktsiahind liigub jõudsalt üles, siis peavad nad leidma võimalusi, kuidas keskkonnast raha kätte saada ja investorite ootusi õigustada. Peamiselt kipub see olema meie raha.

facebook organic reach chart

Varasemalt oli Facebooki turunduse tulemuslikkuse mõõtmiseks hea kasutada näitajat „People Talking About This“. Sellest ka eelnevas näites toodud numbrid. Juunis 2017 korjas Facebook ettevõtete lehtedelt selle mõõdiku maha. Olulise info peitmine on seotud ilmselt jätkuva langusega Facebooki orgaanilise levi numbrites.

people talking about this

See trend kinnitab aga üha tugevamalt seda, et turundaja arsenali kõige kindlam tööriist on tema enda kogutud meiliaadresside list. See on sinu oma ja selle tulemuslikkust mõjutad vaid sina oma tegevusega.

facebook email reach oatmeal

Allikas: theoatmeal.com

E-maili turundus on efektiivsem müügi- ja suhtluskanal kui erinevad sotsmeedia keskkonnad. Isegi kui haldad oma Facebooki või Twitteri turundust väga aktiivselt, siis nendest tulenev väärtus on tihti madalam kui oma postitusnimekirju kasutades. Sotsmeedia kanalid on heaks kohaks brändi sõnumi välja hüüdmisel. Tegevuse lõppeesmärgiks peab olema nende inimeste kindel ankurdamine oma postitusnimekirjadesse.

Meiliaadresside kogumine on esimene samm oma kliendihalduse andmebaasi loomisel. Selle abil saad kõhklevaid potentsiaalseid kliente suunata järgmist sammu tegema. Saad müüa neile, kes sind juba teavad ja tuletada end meelde neile, kes on juba varem ostnud. Siit leiad 20 nõuannet oma postitusnimekirja kasvatamiseks.

sotsmeedia meiliturundus levi

Väga konservatiivselt arvutades on meiliturundus sihtgrupini jõudmisel 4 korda efektiivsem kui Facebook:

  • E-mail 20% avamisi
  • Facebook 5% “talking about this”
  • 20 000 fänni 1 000 > “talking about this”
  • 5 000 meiliaadressi 1 000 avamist ja 300-400 klikki sinu lehele

Miks suunata huvilisi sotsmeediast meililistidesse?

Meiliaadress on nagu konkreetne kirje sinu märkmikus. Fänn sotsmeedia kanalis on nagu juhututtav, keda möödaminnes kohtasid. Postitusnimekirjad annavad sulle kontrolli selle üle, kellega, millal ja kuidas soovid suhelda. See ei tähenda, et peaksid teistest kanalitest loobuma. Kasuta teisi kanaleid pidevalt uute postitusnimekirjaga liitujate hankimiseks.

Oluline! Rääkides meiliturundusest pean silmas postitusnimekirju, millesse inimesed on end ise teadlikult kirja pannud, mitte ei-tea-kust-intenetist ostetud suvalist meiliaadressi, mille puhul adressaadid kuulevad sinust esimest korda ja hiir liigub kiiresti spämmi nuppu vajutama.

1. Tähelepanu

meiliturundus tähelepanuMeil saab kasutaja poolt rohkem tähelepanu kui postitus Facebookis või Twitteris. Facebooki viimased muudatused on viinud selleni, et nende fännide arv, kes su postitusi oma uudisvoos näevad, on olulisel määral langenud. Nüüd on peaaegu alati vaja suurema hulga huvilisteni jõudmiseks raha maksta.

Meili puhul on see natuke teist moodi. Kuigi kohati võib tunduda, et upud meilidesse, siis tegelikult saavad inimesed vähem meili kui postitusi ja tviite oma uudisvoogudes. See tähendab, et kui oled saanud nad oma postitusnimekirjaga liituma, siis on sul nende tähelepanu suhtes väiksem konkurents ja suurem huvi.

Teine oluline aspekt e-kirja puhul on see, et inimene peab midagi tegema. Isegi kui klikitakse kirjal vaid selleks, et seda kustutada on tegemist suurema tähelepanuga kui uudisvoost läbi vilksava postituse puhul.

2018 aastal tõi iga meiliturundusse pandud dollar tagasi $35.02 ~ US Direct Marketing Association

2. Parem kontroll

Sul on täielik kontroll oma uudiskirja sisu ja välimuse üle. E-kirja loomisel saad olla väga paindlik, mida ja kuidas tahad seal esitada. Meilis saad esitada põhjalikumat infot ilma, et see kasutajale vastu hakkaks. Sotsmeedia kanalite puhul piiravad sind keskkonna võimalused ja kasutaja hajuv tähelepanu.

Parem kontroll tähendab ka seda, et sa saad oma meiliturunduse automatiseerida. Saada välja kirju vastavalt kasutajate käitumisele. Loo mitmest meilist koosnevaid trükkleid, mis aitavad sul potentsiaalset klienti oma ettevõttega siduda.

meiliturundus muugi kanal

3. Personaalne

E-kiri on personaalsem kui teade Facebooki brändilehelt. Lisaks saad e-kirja veel spetsiaalselt personaliseerida, kasutades infot, mida sa adressaadi kohta tead. Proovides sotskanalites personaliseerida võib viia kiiresti olukorrani, kus pead iga kontaktiga isiklikult suhtlema ja selline tegevus viib kiiresti töömahu ebareaalsele tasemele (kui sul just must miljon pärdikut tagatoas arvutite taga ei klõbista).

Nähes oma Facebooki uudisvoos postitust mõnelt brändilt, tunnen nagu vaataksin “telekat”, see ei ole otseselt mulle mõeldud. Selleks, et e-kirju personaliseerida on vaja tegevused natuke läbi mõelda, aga Facebooki postituse puhul on see lihtsalt võimatu. Sa saad, kas isiklikult inimestega suhelda või pöördud kõigi poole üldisema sõnumiga. e-kirja puhul on võimalik saavutada hoopis teine personaliseerituse tase ja adressaadile saab anda tunde, et suheldakse just temaga.

Kuigi me enamasti teame, et „Tere, Priit“ meili alguses ei tähenda, et keegi minu peale mõtleb, siis meie aja esimese hooga võtab selle ikkagi vastu. Me reageerime nimega sõnumile positiivsemalt.

4. Segmendid

Järgmine tase pärast personaliseerimist on segmenteerimine. Sa võid oma meililiste erinevateks juppideks jagada vastavalt kasutaja andmetele ja käitumisele. Sul on olemas ajalugu selle koha, kuidas kasutajad on varem käitunud. Teades, milliseid meile nad avavad ja milliseid linke klikivad, võimaldab sul kasutada neid käitumismalle sihtgrupi automaatseks segmenteerimiseks. Samuti saad lahterdada oma andmebaasi vastavalt varasemale ostukäitumisele.

Meililist annab ühe olulise segmenteerimise võimaluse, mida sotsmeedias kasutada ei saa. Sihtides kasutajaid vastavalt sellele, kuidas nad varem meili saades käitunud on. Kas nad avasid kirja? Kas nad klikkisid mõnel lingil? Mis lingil nad klikkisid? Võimalusi, mis aitavad aru saad e-kirja adressaadi huvi tasemest on päris palju, aga enamus neist ei ole kasutatavad sotsmeedia kanalites.

meiliturundus segmenteerimine

Sotsmeedia kanalites nagu Facebook on sul teatav võimalus postitusi segmenteerida demograafiliste andmete põhjal ja kasutades huvisid, aga sellega kogu sihtimine piirneb. Edasine analüüs ja samade kasutajate hilisem täpne tabamine ei ole aga võimalik. Samas näiteks Twitteri puhul toimetad täiesti pimesi.

Kui su meililist koosneb ainult meiliaadressidest, siis ei ole sul demograafiline sihtimine võimalik. Samas on olemas hea võimalus, kuidas Facebooki lehe abil oma meililisti paremaks muuta, on sotsiaalvõrgust saadavate demograafiliste andmete liitmine meililisti andmebaasi. Nii astud sammu lähemale põhjaliku kliendihaldussüsteemi (CRM) loomisele. Järgmistes lõikudes räägin neist lähemalt.

Täna on meilist turundajale segmenteerimises asendamatu abimees. Sotsmeedia kanalid teavad oma kasutajatest väga palju, aga see info ei ole turundajatele privaatsuspõhjustel kättesaadav. Facebookis saad reklaame ja sõnumeid demograafiliselt sihtida ja sellistest kampaaniatest tulevate meiliaadresside puhul tead, kas nad on mehed või naised, Tallinnast või Tartust.

Smaily Erkkiga rääkides tuli välja, et kui jagada 30 000 aadressiga list kolmeks ja sihtida ja saata sellevõrra täpsemalt sihitud sõnumeid, siis tulemusena kasvas müük 3 korda.

Samad inimesed.

Sama ühik saadetud meile.

3 korda rohkem raha.

Sellest võid täpsemalt kuulata Digiturunduse praktikumi saates, milles Erkkiga juttu puhusime.

5. Lihtsam testimine

A/B ja mitmemuutuja testimine on üks olulisemaid vahendeid turundaja arsenalis selleks, et paremaid tulemusi saavutada. Meililistid on erakordselt hea kanal, mille puhul testimist kasutada ja vaga lihtsate võtetega tulemusi parandada. e-kirjade puhul on pea kõikide elementide testimine suhteliselt lihtne:

  • millist sisu esitada,
  • millises järjekorras sisu esitada,
  • kuidas segmenteerida ja personaliseerida,
  • milline on olnud varasem käitumine,

võimalused on piiritud. Alates subjektireast kuni üleskutseteni järgmist tegevust tegema (CTA), esitades infot loetelu või tekstiblokina, meilis saad kõike seda teha. Samuti on kõikidesse korralikesse meililisti haldamise tarkvaradesse testimise võimalused sisse ehitatud ja selle kasutamine suhteliselt lihtsaks tehtud.

Kui sul muu jaoks aega ei jätku, siis kasuta meilide saatmisel vähemalt subjekti puhul testimist. Subjektist sõltub, kas kiri avatakse või mitte. Erinevate subjektiridade avamise määr on tihti olulisel määral erinev ja kui sa ei võta seda 10 minutit testimiseks, siis on su tulemused kehvemad.

Testimine on keeruline.

Testimiseks on vaja suurt gruppi inimesi. Enamus veebides ei toimu nii palju tehinguid, et seal testimisega vett pidavaid andmeid koguda. Meiliturunduses on testimine vast kõige lihtsam. Kui sa ei viitsi midagi muud testida, siis testi järgmisi asju.

Subjekt

Saada 15% listist A pealkirjaga kiri, teisele 15% saada B variant. Oota 24 tundi ja saada ülejäänud 70% listile võitev kombinatsioon.

Päev

Jaga list viieks ja saada igal nädala päeval ühele segmendile kiri. Tee seda kaks kuni kolm korda ja vaata, milline päev on sinu listi jaoks kõige tulemuslikum.

Mis kell saata?

Jaga list osadeks. Hea number on 4 kuni 10. Saada, meil erinevatele segmentidele alates üheksast hommikul kuini mingi ajani, mida sa veel mõistlikuks pead. Tee seda mõned korrad, võrdle tulemusi ja leiadki omale sobivaima saatmise aja.

Kõiki loetletud teste saab teha ka päris väikese meililistiga.

6. Juriidilised küsimused

Sotsiaalvõrgud on kehtestanud hulga reegleid, keelde ja käske, mida sa võid oma kanalis postitada ja mida mitte. Relvad, porno, hasartmängud, ravimid jne. Enamus juhtudel on sinu võimalused sotsvõrkudes küllaltki piiratud, kui tegutsed eelmainitud valdkondades. Samas on ka reegleid, mis mõjutavad kõiki turundajaid. Näiteks Facebooki idiootlik nõue, et uudisvoo reklaamis kasutataval pildil ei tohi olla üle 20 protsendi teksti.

Jürgen viitas, et alates 2020 septembri algusest on Facebook vaikselt 20%-reeglist loobumas:

Sotsiaalmeedia keskkondades on sul kolm instantsi, kelle pilli järgi tantsida:

  • Esiteks reeglid, mille on kehtestanud keskkond ja mille vastu eksides ei saa sa mingit tegevust teha või lüüakse sind üldse keskkonnast välja. Näiteks FB 20% teksti pildil reegel, aga see pole ainuke.
  • Number kaks. Kuna sotsmeedias avaldatav info on enamasti avalikult kättesaadav, siis võib seadusandlusest tuleneda, et sa ei tohi seda välja riputada. Siin on hea näide mitmesugused ravimid ja meditsiiniteenused.
  • Ja lõpuks… “a mida teised arvavad?” olukord. Kui sa turundad valdkonnas, mis on täiseti legaalne ja ei ole vastuolus sotsmeedia keskkonna reeglitega, aga ei pruugi olla ühiskonnas kõige paremas valguses, siis ei taha sinu kliendid oma huvi avalikult afišeerida. Kõige igapäevasem näide on erootikapood.

Meililisti kasutamisel on reegleid palju vähem. Seaduses on kirjas, mida sa võid ja ei või teha, kõik ülejäänu on sinu otsustada. Kui inimene avaldab soovi ettevõttega elektrooniliselt suhelda, siis ettevõte võib talle vastata väga detailselt, ilma et seadusega pahuksisse läheks. Ükski kolmas osapool ei saa määrata, kuidas oma klientidega suhtled.

E-kiri on enamuse arvates ka piisavalt privaatne selleks, et inimesed liituksid ka sensitiivsete teemade puhul ilma, et nad kardaksid avalikkuse ette sattumist.

Valdkonnad, mida inimesed ei taha tihti ka lähemate tuttavatega jagada ei piirdu ainult porno ja hasartmängudega. Halb hingeõhk, haisvad jalad, kiilaspäisus, ülekaal, alakaal, ilukirurgia, legaalsed probleemid on vaid mõned teemad väga pikas nimekirjas.

7. Tuttav on turvaline

Inimesed on harjunud sellega, et saavad turundussõnumeid meilile. Meilid, mis sisaldavad pakkumisi, firmade uudiskirjad, äritegevusega ja tööl tegemisega seotud kirjad üldisemalt, on igapäevane nähtus ja seetõttu suhtutakse nendesse rahulikult. Tavapärased ettevõtete uudiskirjad sisaldavad nii huvitavat valdkonna infot kui pakkumisi. Adressaat teab, miks ta neid kirju saab. Seetõttu on enamus uudiskirjade saatjatest lugejale tuttavad, sisaldavad infot, mida ta tahab saada ja ta ei lahku uudiskirja tellijate seast seni kuni tunneb, et sellest saadav väärtus on talle vajalik.

Lisatud statistika näitab, et absoluutne enamus tarbijaid eelistab saada turundussõnumeid meili teel.

meiliturundus sotsiaalmeedia turundus

 

86% of consumers would like to receive promotional emails from companies they do business with at least monthly, and 15% would like to get them daily. (Allikas)

Sotsiaalmeedia kanalite puhul ei ole päris selge, kui palju müüki on aktsepteeritav. Samuti on iga üksik sotsmeediasse paisatav sõnum üks konkreetne tükk (postitus, tviit, pilt jne), mis enamasti sisaldab ühte sõnumit. See on kas “osta kohe”-tüüpi müügi sõnum või midagi muud. Kontroll, milline neist kasutajani jõuab ei ole täielikult turundaja kätes. Kui huviline satub saama liiga palju juhuslikke müügisõnumeid, siis võib ta huvi kaotada ja edasisest suhtlusest loobuda.

Ma kuulen tihti turundajatelt, et keegi ei taha meili saada. Meiliturundust peetakse spämmiks.

Jah! Kui sa teed igavat jama, mis ei kõneta sinu klienti ja see saab tehtud ainult selle pärast, et peab tegema, siis ei taha keegi seda meili saada.

Kas sa ise saad mõne ettevõtte uudiskirja, millest sa lahkuda ei taha ja paar korda aastad vaatad saabuvatesse meilidesse sisse ka. Võib-olla on sul tellitud mõni koputaja kinnisvara- või autoportaalist. Alati on lahendusi, millega potentsiaalse kliendi huvi hoida, aga aegajalt on vaja natuke pingutust, et need üles leida.

8. Enim kasutatud kanal

Meil on ikka veel kõige enam kasutatav elektroonilise suhtluse kanal. Enamus inimesi vaatavad hommikul meili ja teevad seda ka õhtul enne kui nad magama lähevad. Kohati vaadtakse meili kuni 20 korda päevas.

Kõik kasutavad emaili.

meiliturundus eagrupid

Üle poole inimestest vaatab esimese asjana meili.

meiliturundus sotsiaalmeedia

Meiliturundus on kasvav trend.

meiliturunduse kasv trend

9. Eelistatud kanal turundussõnumite saamiseks

Lisaks sellele, et meililisti kasutamine tagab suurema osalusmäära, peavad kasutajad seda peamiseks kommertskanaliks, mille kaudu ettevõtetega suhelda. ExactTargeti uuring näitas, et üle kolmveerandi (77%) uuringule vastanutest pidas meili eelistatud kanaliks, mille kaudu saada turundussõnumeid. Vaid 4% arvas, et selleks kanaliks võiks olla Facebook ja Twitterit nimetas vaid 1% küsitlusele vastanutest.

Aga see ei ole kõik kaks kolmandikku (66%) vastajatest ütles, et on meiliteel saadud sõnumi tagajärjel reaalse ostu sooritanud. Facebooki puhul on see number üle kolme korra väiksem.

exacttarget meiliturundus tehingud

Kasvata oma meililisti igal võimalikul moel. Halda seda ja hoia listis olevad inimesed rõõmsad. Püüa panna kokku erinevad sõnumid, mis aitavad sul oma tooteid ja teenuseid müü, aga ei sunni adressaate lahkuma. Proovi igas kontaktipunktis oma tarbijaga leida võimalusi teda oma meililisti saada.

  • Kontaktivormide täitmine
  • Tehingud e-poes
  • Uudiskirjaga liitumine (nii online kui offline)
  • Tarbijamängud

Vaata lähemalt ka meie artiklit, kuidas saada inimesed oma uudiskirjaga liituma.

10. Sinu list on sinu oma!

Meililist on nagu kullakang madratsi all. See on sinu oma ja selle väärtus aja jooksul kasvab. Sul on otsetee tarbijani, mida võid kasutada siis, kui vajadus tekib. On oluline, et tead mida teed, aga kogu meilindusega seotu on sinu kontrolli all.

Kui sinu turundus on tugevast sõltuv kolmandatest osapooltest nagu Facebook ja Twitter, siis oled pidevalt nende meelevallas. Sul on Facebooki äpp? Facebook muudab lehe laiust ja sa pead kulutama ressursse, et nende muudatustega kaasas käia. Sul on tuhandeid fänne? Nendeni jõudmiseks… maksa, sest kuidagi on ju vaja Facebooki aktsiahinda turgutada. Twitter muutis ligipääsu ja seadis piirangus selle info kasutamisele, mida sina oled nende keskkonda loonud. Sotsmeedia kanalite puhul ei saa olla kindel, et praegused investeeringud tulevikus tagasi toovad ja sa oma suure pingutusega loodud kogukonnaga suhelda saad.

Meililist on isegi rohkem sinu oma, kui su veebileht. Veebi peamine liiklus tuleb Googlest ja nad võivad mingil päeval otsustada sind enam mitte tulemustes näidata.

11. Kõrgem osalusmäär

Facebooki fänni ja Instagrami jälgija väärtus on oluliselt madalam kui adressaadil, kes on vabatahtlikult sinu listiga liitunud. Kui sa oma listi hästi haldad, siis võid oodata avamise määra 20%-30% ja rohkemgi. Veerand kuni kolmandik meili avajatest klikivad linkidel ja tulevad sinu keskkonda lisainfot otsima ja tegutsema. Lisatud graafikul on MailChimpi globaalne statistika, aga Eesti keskmised näitajad on neist kõvasti paremad. (Average Email Campaign Stats of MailChimp Customers by Industry)

mailchimp meiliturundus statistika

Facebooki puhul võib osalusmäära mõõta näitaja “talking about this” abil, mis seob endasse kõik fännilehega viimase 7 päeva jooksul mingil moel kokku puutunud kasutajad. Juhul kui sa parasjagu mingit kampaaniat ei jooksuta, siis jääb see number tavapäraselt mõne protsendi piirimaale. See tähendab, et meili osalusmäär on kordades kõrgem, kui sama näitaja sotsiaalmeedia kanalites. Seetõttu on hea mõte võimalikult palju oma sotsmeedia kanaleite jälgijatest meilinglisti suunata.

Näiteks kui sul on 10 000 aadressiga meilinglist ja võrdleme seda sama suure jälgijaskonnaga Facebooki lehega (või Twitteri kontoga), siis võib küllaltki kindel olla, et meilinglistist saab suurema osa kasutajaid tegutsema ja lõpuks tehinguid sooritama.

Osalusmäär on langemas kõigis kanalites. Seda ka meiliturunduses, aga isegi siin on meil ikka veel kaugelt teistest kanalitest üle.

Kuidas meiliturundust ja sotsmeediat oma vahel siduda?

Alustasin mõttega, et meiliturundus on märkimisväärselt efektiivsem kui sotsmeedia kasutamine mõõdetavate tulemuste saavutamisel. Mailbow meiliturunduse seminaril sain mitmeid vastuväiteid sellele mõttele. Nendest üks olulisem oli see, et neid kanaleid ei saa ega pea võrdlema. Nagu siga ja kägu! Osati võib sellega nõus olla. Erinevate turunduskanalite tulemused võivad suurtes piirides varieeruda…

AGA kõige olulisem mõõdik on ROI (return on investment), kui palju me võrdse eelarve puhul tulemusi saavutame. Teeme ju turundust selleks, et müüa tooteid ja teenuseid. Iga tegevuse eesmärgiks on liigutada potentsiaalset klienti tegema järgmist sammu ja lõpuks panna ta meile oma raha loovutama. Selles valguses annab meiliturundus enamasti paremaid tulemusi.

Lisaks ROIle on väga hea sea ja käo võrdlemise vahend conversion rate. Mitu protsenti sõnumi nägijatest muutub tegutsejateks läbi päringu esitamise või ostu sooritamise. Siin enamasti meil võidab.

Deamgrows oleme peaaegu kõikide sotsmeedia kampaaniate ühe eesmärgina (kui mitte peamise) seadnud meiliaadresside kogumise. Ja seda juba aastal 2010, kui sotsmeedias oli võimalik vabalt kõigi jälgijateni jõuda.

Meiliturunduse koolitus

Meiliturundus on kõige efektiivsem turunduskanal, mida kasutada suure hulga kontaktidega suhtlemiseks. Tule koolitusele, mis annab sulle teadmised, et saaksid viia meiliturunduse oma ettevõttes uuele tasemele ja sellest maksimaalset kasu saada. Vaata lähemalt…

_________________________
Cat image Flickr
Photo via Visualhunt

Jaga artiklit sõbraga