Jaga artiklit sõbraga

Mõni päev tagasi tõi Facebook välja uue “Küsimus & Vastus” tööriista Facebook Questions.

facebook questions

Pealtnäha pole tegemist ju millegi erilisega. Sedasorti funktsioon on veebis olemas olnud juba aastaid, aga unikaalseks teeb selle Facebooki 642 613 700 aktiivset kasutajat. Panin kirja mõned mõtted, kuidas brändid võiksid uuendusest kasu lõigata?

Esiteks pead logima Facebooki sisse kui fännileht. Teiseks pead siit aktiveerima Facebook Questions funktsiooni.

Õpi oma kliente paremini tundma

Milline jäätisevalik oleks parim? Kus avada uus pood? Mis riikide veine pakkuda? Mis riikidesse reise korraldama hakkata? Mis tootele teha soodushind? Kas uus reklaaminägu peaks olema Koit Toome või Tanel Padar või hoopis keegi kolmas? Facebook Questions ongi lihtne turu-uuringu vahend inimeste arvamuse teada saamiseks ja lähtuvalt vastustest saate teha paremaid ärilisi otsuseid. Olgu, varem sai seda ka ju teha, aga uus lahendus teeb selle veelgi lihtsamaks.

Kaasa oma fänne

Tugev kaasatus tõstab lojaalsust teie brändi suhtes. Seega on inimeste kaasamine väga oluline ja õnneks tänu Facebook Questions lahendusele on see nüüd veelgi lihtsam. Seega ära unusta kaasamast oma fänne otsustusprotsessi.

Tekita viral effekt

Nagu mõni video Youtube’is muutub viral’iks ehk saab ropult vaatamisi võib mõni küsimuski muutuda väga popiks ja levida väga paljude inimesteni. Sellele aitab tugevalt kaasa asjaolu, et kui keegi vastab teie poolt esitatud küsimusele avaldub see ka tema seinal ja ka tema sõbrad saavad sellele vastata. Parimal juhul tekib lumepalliefekt ja voilaa – olekdi jõudnud ainult 1 küsimusega tuhandete inimesteni. Seega küsi ahvatlevaid ja vastama panevaid küsimusi.

Suurenda fännide arvu

Nagu ma ennist mainisin, et vastused kuvatakse vastanute seintel, siis on Facebook Questions ka hea vahend fänniarvu suurendamisel. Lihtsalt küsi huvitavaid küsimusi, mis levivad ja fänniarv suureneb.

Anna nõu

Kui avastate, et keegi on Facebooki teinud küsimuse, mis puudutab otseselt teie ärivaldkonda, siis andke oma hääl ja ühinege vestlusega. Nt kui keegi peaks tegema küsimuse turundusvaldkonna kohta, siis Dreamgrow Digital võiks ka vastata ja osaleda tekkinud arutelus. 
Küsimuste monitoorimise võimalust ma praegu veel ei avastanud, aga kindlasti tuuakse varsti välja mingi “Trending Questions” lisa vms.  Kui keegi teab, kuidas seda juba praegu teha siis anna palun sellest kommentaarina teada.

Tänan lugemast! Kas tead veel mõnd head viisi, kuidas brändid võiksid Facebook Questions’it enda eduvankri ette rakendada?

UPDATE! 
Allar Photopointist andis kommentaarina vihje ja Taavi Rauniste kirjutas Facebookis Internetiturundus grupis nõnda:

Facebook Questions. Kui kasutate seda kuskil kampaania korras vms siis peab meeles pidama, et inimesed kellel on määratud Facebook’is põhikeeleks Eesti, siis nemad ei näe neid küsimusi. Astusin ise ämbrisse. Lehe kasutajad 95% “Eesti” ja päevaga kaks vastust.

Jaga artiklit sõbraga