Jaga artiklit sõbraga

Sotsiaalmeedia uurimisega tegelev Social Media Examiner viis hiljuti 3342 turundaja seas läbi uuringu, mis muuhulgas selgitas välja, et 51% sotsiaalmeedias turundajast on sellega tegelenud vähem kui aasta.

sotsiaalmeedia-turundus

Sisuliselt sama kinnitab ka meie poolt 2010 aasta sügisel läbi viidud sotsiaalmeedia uuring.

sotsiaalmeedia-uuring-kogemus

Mida turundaja peaks sellest arvama?

Sotsmeedia rong on alles jaamast lahkumas ja on viimane aeg peale hüppata, sest …

1. 90% turundajatest ütles, et sotsiaalne meedia on oluline nende äri jaoks
Ehk nad saavad sealt reaalselt kasu ja tahavad veel.

2. Noored turundajad muudavad sotsiaalmeedia turunduse veelgi tähtsamaks
Uuringust selgus, et mida noorem turundaja seda rohkem aega ta sotsiaalmeedia turundusele panustab. Vanad lähevad, noored tulevad ja konkurendid ei kao ju kuhugi.

3. Pikaaegne sotsmeedias turundamine tähendab rohkem müüki
Üle 3 aastase sotsmeedias turundamise kogemusega turundajad ütlesid, et see on aidanud neil rohkem müüa.

Seega hakkake kohe sotsmeedia turundusega pihta, sest praegu ongi just parim hetk alustamiseks. “Pea ees tundmatus kohas vette” tüübid on ära testinud, et asi töötab ja keegi pole veel liialt kaugele ette jõudnud. Alusta kohe!

Tänan lugemast ja kui postitus meeldis, siis levita seda ka oma kolleegidele, ülemusele või sõpradele. Sügav kummardus!

Jaga artiklit sõbraga