Jaga artiklit sõbraga

Kuna DreamGrow tegi endale just uue ja vägeva maandumislehe, on hea aeg seda natukene analüüsida ja anda ka sulle ideesid, kuidas silma paista.

Milline DreamGrow uus maandumisleht siis välja näeb?

dreamgrow_avaleht

Nagu näha valisime seekord minimalistliku suuna, mis aga ei tähenda, et kaob interaktiivsus või väheneb võimalus teha midagi innovaatilist.

Paar tähtsamat punkti meie uue maandumislehe juures:

  1. Kutse tegevusele – “Pöialda meid.” Meie maandumislehe peamine ülesanne on saada inimene meie lehte “meeldima.” Selge üleskutse ning selgitus (Anname väärtuslikke nõuandeid) töötab selle eesmärgi puhul kõige paremini. Lisaks ei tahtnud me kasutada tüüpilist fraasi “Hakkame sõbraks” või “Vajuta meeldib” ning mõtlesime välja täiesti uue väljendi “Pöialda meid” (teiseks jäi “Hambaarstid soovitavad”)
  2. Innovaatilisus. Nagu näete, siis käivad maandumisleht ja profiilipilt kokku ning efekt on ju vägev. Alati tasub mõelda väljaspool kasti.
  3. Interaktiivsus. Inimestele meeldib põnevus ning asju lahendada, sestap panime meie oma profiilipildile QR koodi. Kui tahad teada, mis seal taga end peidab, siis uuri järgi:)
  4. Inimlikkus. Annes kirjutas oma postituses Fännilehe interaktiivsus: “Inimestele meeldib suhelda inimestega, mitte firmadega.” Seetõttu näitame ka meie DreamGrow sõbralikku kollektiivi oma maandumislehel.
  5. Ilu. Kasutatavuse kõrval peab maandumisleht ka silmale ilus olema.

Inspiratsiooniks vaata ka meie kahte varasemat postitust ilusate Facebooki maandumislehtede kohta: 15 näidet Eesti brändide Facebooki lehtedest & 23 näidet Eesti firmade Facebooki lehtedest

Jaga artiklit sõbraga