Jaga artiklit sõbraga

facebooki promopostitusedFännilehtedel, mida haldan, olen täheldanud, et promopostitused (promod mingit toodet või blogipostitust) saavad palju vähem tähelepanu kui postitused, mis on lihtsalt sõbralikud sundimatud arutelud.
Jagan 1 lihtsa tehnika, kuidas saaksite muuta promopostitused kordi huvitamaks, kui nad on praegu.

Enne promosõnumi avaldamist tekita elav teemakohane vestlus

Täna on teisipäev. Kui soovid kolmapäeval avaldada promosõnumit, siis hakka inimestega juba täna homse postituse teemal suhtlema. Teie toode ju lahendab teatud probleemi? Seega võidki näiteks inimeste käest küsida, et “Mida nad selle probleemi lahendusena näeksid?”

Ära müü neile midagi ega ürita neid veenda. Lihtsalt kuula, anna nõu ja elavda vestlust. See peaks olema lihtsalt nagu üks tore jutuajamine – sundimatu ja sõbralik.

Probleem muutub aktuaalsemaks ja huvitamaks ning saab rohkem tähelepanu

Kui saad fännid elavalt kaasa rääkima, siis oledki võidumees. Nüüd ei lase Sa välja järjekordset turundussõnumit, vaid teema on juba aktuaalne ning huvitav.

Tänu eelnenud arutelule on fännid märksa altimad promopostitust lugema, laikima, kommenteerima ja mis kõige tähtsam – tellima.

Kokkuvõtteks

Kasutage seda lihtsat tehnikat oma Facebooki eduloo tarbeks ära ja kindlasti saab sama tehnikat rakendada ka muudes kanalites ning offline maailmas.

Seotud postitused:

Huvitav uuring eestlaste kohta Facebookis

Kuidas peaksid töötajad tegelikult sotsiaalmeedia ajastul tühja aega sisustama?

Üle 400 000 eestlase kasutab aktiivselt Facebooki

Soovid teada, kuidas oma lehel müüki oluliselt tõsta? Telli WebAudit.

Veebiaudit on aidanud kümnetel klientidel mitmekordistada müük enda veebikeskkonnast.
Enda veebilehti uuendades on kliendid öelnud, et audit on hea alusmaterjal täienduste, või uue lehe planeerimiseks. Et keskkonna muudatused oleksid äriliselt kasulikud ja põhjendatud, mitte lihtsalt ilusad tänu värskemale kujundusele. Dreamgrow WebAudit annab Sulle:

  • Täpse selgituse Analyticsis nähtuvast;
  • Põhjaliku ülevaate Sinu kodulehe hetkeolukorrast;
  • Kindlad juhised tulemuslikumaks optimeerimiseks;
  • Detailsed soovitused muudatuste teostamiseks.
  • Loe Webauditist lähemalt siit.

    Jaga artiklit sõbraga