Jaga artiklit sõbraga

Kaspar NisuKülalispostitus Kaspar Nisu poolt. Kaspar on ettevõtja ja veebiturundaja. Ta on loonud portaali e-treening.ee, kus spordiharrastajatele annavad treeningalast nõu endised Eesti tippsportlased. Lisaks töötab ta e-turundajana suurettevõttes Alexela Oil ja aitab kaasa Tallinn International Horse Show veebiturundamisel. Talle pakub huvi kõik, mis on uus ja tänapäevane.

Alususeks mainin, et sinu fännilehe olemasolev fännbaas peaks olema vähemalt 1000 inimest. Kui sul
on neid paar tuhat ja rohkem, oled veelgi paremas positsioonis. Olen seda võtet kasutanud Alexela
Oil-i (www.facebook.com/AlexelaOil) Facebooki fännilehe turundamises ning garanteerin, et see
toimib ja töötab väga edukalt.
Ära pane välja auhinda
Mõtled kindlasti, et kuidas ma seeläbi küll inimesi oma fännilehele tulema motiveerin? Põhjus on
lihtne. Kui sul on vähemalt 1000 fänni, siis lase auhinnad välja panna oma koostööpartneritel. Uskuge
või mitte, aga ettevõtted, kellel veel ei ole Facebookis fännilehte või piisavalt suurt fännide hulka,
on vägagi huvitatud sinu suurest auditooriumist ja enda promomisest. Auhind tuleb partnerilt, fänne
saad aga sina.
Kasutasime antud näidet oma eelmise aasta jõulukampaania raames, kus igal detsembri nädalal
loosisime fännide vahel välja kolme koostööpartneri auhinnad (täpselt nii palju mahub pilte korraga
newsfeed-i. Iga auhinna pildi alla soovitan panna lihtsa küsimuse. Oletame, et loosid välja partneri
mootoriõli. Sel juhul küsi: mitme tuhande kilomeetri järel vahetad sina tavaliselt mootoriõli?
Sa ei pea reklaamile raha kulutama
Kommentaarid ilmuvad kasutajate seinal ning kampaania levib nagu kulutuli, aga ilma Ad-i
kasutamata. Üks õnnelik fänn võidab endale liitri kvaliteetset mootoriõli. Sina oled õnnelik ja saad
rohkem fänne, kellega pikaaegseid suhteid luua, neile kvaliteetset sisu pakkudes.
Tulemus: sa ei ole kulutanud mitte ainsatki eurot, aga oled saanud suure hulga uusi sõpru ja
kuulajaid. Meie otsustasime kampaania korras koostööpartnerite kõrval panna välja ka oma
kinkekaardi. Kampaaniga tõime fännilehele ligi 2000 uut fänni.
Kas selline kampaania võiks toimida ka sinu ettevõtte fännilehel?
Kaspar NisuAlususeks mainin, et sinu fännilehe olemasolev fännbaas peaks olema vähemalt 1000 inimest. Kui sul
on neid paar tuhat ja rohkem, oled veelgi paremas positsioonis. Olen seda võtet kasutanud Alexela
Oil-i (www.facebook.com/AlexelaOil) Facebooki fännilehe turundamises ning garanteerin, et see
toimib ja töötab väga edukalt.
Ära pane välja auhinda
Mõtled kindlasti, et kuidas ma seeläbi küll inimesi oma fännilehele tulema motiveerin? Põhjus on
lihtne. Kui sul on vähemalt 1000 fänni, siis lase auhinnad välja panna oma koostööpartneritel. Uskuge
või mitte, aga ettevõtted, kellel veel ei ole Facebookis fännilehte või piisavalt suurt fännide hulka,
on vägagi huvitatud sinu suurest auditooriumist ja enda promomisest. Auhind tuleb partnerilt, fänne
saad aga sina.
Kasutasime antud näidet oma eelmise aasta jõulukampaania raames, kus igal detsembri nädalal
loosisime fännide vahel välja kolme koostööpartneri auhinnad (täpselt nii palju mahub pilte korraga
newsfeed-i. Iga auhinna pildi alla soovitan panna lihtsa küsimuse. Oletame, et loosid välja partneri
mootoriõli. Sel juhul küsi: mitme tuhande kilomeetri järel vahetad sina tavaliselt mootoriõli?
Sa ei pea reklaamile raha kulutama
Kommentaarid ilmuvad kasutajate seinal ning kampaania levib nagu kulutuli, aga ilma Ad-i
kasutamata. Üks õnnelik fänn võidab endale liitri kvaliteetset mootoriõli. Sina oled õnnelik ja saad
rohkem fänne, kellega pikaaegseid suhteid luua, neile kvaliteetset sisu pakkudes.
Tulemus: sa ei ole kulutanud mitte ainsatki eurot, aga oled saanud suure hulga uusi sõpru ja
kuulajaid. Meie otsustasime kampaania korras koostööpartnerite kõrval panna välja ka oma
kinkekaardi. Kampaaniga tõime fännilehele ligi 2000 uut fänni.
Kas selline kampaania võiks toimida ka sinu ettevõtte fännilehel?
Kaspar NisuKaspar Nisu

Kuidas saada Facebookis fänne 0-kuludega?

Alususeks mainin, et sinu fännilehe olemasolev fännbaas peaks olema vähemalt 1000 inimest. Kui sul on neid paar tuhat ja rohkem, oled veelgi paremas positsioonis. Olen seda võtet kasutanud Alexela Oil-i (www.facebook.com/AlexelaOil) Facebooki fännilehe turundamises ning garanteerin, et see toimib ja töötab väga edukalt.

Ära pane välja auhinda

Mõtled kindlasti, et kuidas ma seeläbi küll inimesi oma fännilehele tulema motiveerin? Põhjus on lihtne. Kui sul on vähemalt 1000 fänni, siis lase auhinnad välja panna oma koostööpartneritel. Uskuge või mitte, aga ettevõtted, kellel veel ei ole Facebookis fännilehte või piisavalt suurt fännide hulka, on vägagi huvitatud sinu suurest auditooriumist ja enda promomisest. Auhind tuleb partnerilt, fänne saad aga sina.

Kasutasime antud näidet oma eelmise aasta jõulukampaania raames, kus igal detsembri nädalal loosisime fännide vahel välja kolme koostööpartneri auhinnad (täpselt nii palju mahub pilte korraga newsfeed-i. Iga auhinna pildi alla soovitan panna lihtsa küsimuse. Oletame, et loosid välja partneri mootoriõli. Sel juhul küsi: mitme tuhande kilomeetri järel vahetad sina tavaliselt mootoriõli?

Sa ei pea reklaamile raha kulutama

Kommentaarid ilmuvad kasutajate seinal ning kampaania levib nagu kulutuli, aga ilma Ad-i kasutamata. Üks õnnelik fänn võidab endale liitri kvaliteetset mootoriõli. Sina oled õnnelik ja saad rohkem fänne, kellega pikaaegseid suhteid luua, neile kvaliteetset sisu pakkudes.

Tulemus: sa ei ole kulutanud mitte ainsatki eurot, aga oled saanud suure hulga uusi sõpru ja kuulajaid. Meie otsustasime kampaania korras koostööpartnerite kõrval panna välja ka oma kinkekaardi. Kampaaniga tõime fännilehele ligi 2000 uut fänni.

Kas selline kampaania võiks toimida ka sinu ettevõtte fännilehel? Kommenteeri ja jaga enda arvamust teistega!

Jaga artiklit sõbraga