
Ole veebidisainiga uuenduslik, aga ettevaatlik
Uuenduslik veebidisain, millest kasutajad aru ei saa, võib nullida kliendipäringute arvu teie meilboksis ja mõjuda laastavalt teie rahakotile. Ole ettevaatlik! […]
Uuenduslik veebidisain, millest kasutajad aru ei saa, võib nullida kliendipäringute arvu teie meilboksis ja mõjuda laastavalt teie rahakotile. Ole ettevaatlik! […]
Inimesed loevad veebilehti haruharva. Selle asemel nad skännivad selle kiirelt silmadega üle ja otsivad sõnu või väljendeid, mis tunduvad olulised. […]
Uurides varuosamaailma leidsin sellise hulluse nagu lisatud pildilt näha. Panen siia vabas vormis tõlke pildil olevale tekstikastile: Meil on kaks […]
Minu esimene kaartide laotamine eelmiest suvest (card sorting). Eesmärgiks oli kasutajavajaduste klassifitseerimine ja prioritiseerimine. Väga asjalik meetod kiirete tulemuste saamiseks. […]
Mis on veebilehe kasutatavus? Veebilehe kasutatavus on üks olulisemaid komponente lehe külastaja jaoks. Kasutatavusest sõltub veebilehe suutlikus täita ettevõtte jaoks […]
Mõni aeg tagasi saatis Peep Laja mulle portsu küsimusi Eesti e-äri kohta. Vastasin neile ja Peep pani need oma blogisse […]
Tahtsin registreerida end Škoda Superbi proovisõidule ja nägin vormi, mis mind tõeliselt üllatas. Positiivselt! Veebilehe üks peamisi eesmärke on saada […]
Sisesta siia oma meiliaadress ja saad turundustrendid mugavalt postkasti,