
Tajuvead: kuidas mõtlemise ja otsustamise mõistmine aitab rohkem müüa
Me teeme kõik ebaratsionaalseid otsuseid ja astume sellega tihti turundaja seatud lõksu. Järgnevalt annan sulle ideid, mis kasutades inimeste otsustusprotsesse […]
Me teeme kõik ebaratsionaalseid otsuseid ja astume sellega tihti turundaja seatud lõksu. Järgnevalt annan sulle ideid, mis kasutades inimeste otsustusprotsesse […]
Kas teie veebilehe eesmärk on uute klientide leidmine ja reaalne müük? Kui “Jah”, siis panin kokku 21 küsimust, millele vastates […]
Mul oli õnn lugeda üht huvitavat bakalaureusetööd eestlastest Facebooki kasutajate kohta. Kuigi sealne info ei pretendeeri kindlasti absoluutsele tõele on […]
Alloleval pildil on näha kolme erinevat veebilehte ja kuidas inimesed neid vaatavad. Kõige vaadatumad alad on punased, natukene vähem vaatamisi […]
Värvide tähendus erinevates kultuurides on tublisti erinev. Sestap on ka oluline globaalsele turule suunatud veebilehte disainides värvide erinevale tähendusele mõelda. […]
Esita Seth Godin’ile küsimusi. Kui tahad midagi Sethilt küsida, pane küsimus siia kommentaaridesse. Nädala pärast võtan saabunud küsimused lisan sinna omad ja annan Sethile edasi. Seth Godin’i vastused postitan jälle siia tagasi in English.
Sisesta siia oma meiliaadress ja saad turundustrendid mugavalt postkasti,