Jaga artiklit sõbraga

tasuta veebinar

ChatGPT koolitus:
tulemused turunduses ja teeninduses

Vaata ChatGPT koolitust, kus õpid AI-rakendust oma töös kasutama. Kuidas ChatGPT aitab sisu kiiremini ja odavamalt luua ning vähendada turundus- ja teeninduskulusid, parandades samal ajal töö kvaliteeti? Kuidas tehisintellekt võib mõjutada peaga töötavate inimeste tulevikku? Vaata lähemalt...
 

Kui oled esmakülastajana mõnel kodulehel tekib alateadlikult sinu peas 3 küsimust:

1. Kus ma olen?

2. Mis ma siin teha saan?

3. Mis väärtust ma siit saan?

Sinu aju otsib neile küsimustele vastust umbes 3-6 sekundit sõltuvalt sinu kannatlikkusest ja tahtejõust. Erinevad allikad väidavad, et tegu on ka 4, 5, või 7 sekundiga, aga tegelt on juba 6 sekundit ülipikk aeg.

Mida see internetis turundaja jaoks tähendab?

Esimese 6 sekundi jooksul neile küsimustele vastamine on meeletult oluline. Kui sa seda ei suuda, siis potentsiaalne klient tõmbab sinu kodulehelt kiirelt uttu ja läheb konkurendi jutule.
Seetõttu ei ole mõtet esimese asjana oma kodulehel öelda:

Tere tulemast meie koduleheküljele!
OÜ X on 2002. aastal loodud 100% erakapitalil põhinev ettevõtte. Meie ettevõtte missiooniks on bla bla bla… ja me pakume alati head hinna ja kvaliteedi suhet.

Muidugi võiks vastav info kodulehel olemas olla, aga mitte avalehel kõige prominentsemas kohas, vaid näiteks menüüvalik “Ettevõttest” all.  Avalehel pead sa vastama välgukiirusel 3-le põhiküsimusele ja suunama külastajat tegema mingit kindlat tegevust. Nt postiloendiga liitumist või tasuta prooviversiooni tellimist.

6 head näidet, kuidas õigesti teha:


1. Traindom.com

Traindom

2. Carwoo.com

carwoo

3. Klaggle.com

klaggle

4. Sendsmaily.ee

sendsmaily

5. GetMonetizer.com

getmonetizer.com

6. RecylcleMatch.com

recylclematch

Nagu nägid on igal üleval toodud näitel 3 põhiküsimust vastatud mitte rohkem kui 2 lausega. 6 sekundiga on kõik hoomatav ja üleliigne pläma puudub. 
Sama peaksid ka sina oma kodulehel suutma, sest muidu kaotad külastajaid ja raha.

Kuidas ise teha?

1.Võta paber ja pastakas ja pane kirja vastused kõigile 3-le põhiküsimusele

2. Kriipsuta igast vastusest maha niipalju sõnu kui saad
Kriipsuta julgelt. Mida vähem seda uhkem!

3. Koonda kõik vastused 1-2 lausesse
Mida lühemalt seda parem. Kui sa kõike ühe lausega ei suuda öelda, siis toimi nagu Sendsmaily või Traindom. Tee kõige tähtsam lause teistest domineerivamaks.

4. Paiguta vastused oma veebi kõige nähtavamale kohale

gutenberg_diagramÜldjuhul on kõige lollikindlam variant jälgida Gutenbergi diagrammi, mis selgitab lahti silmade liikumise veebilehel.

Esmalt vaadatakse vasakusse ülemisse nurka ja sinna pead panema vastused 3-le põhiküsimusele. Pärast seda liiguvad silmad alla paremasse nurka ning sinna peaksid panema üleskutse tegevusele nagu nt tasuta prooviversiooni tellimise, uudiskirjaga liitumise, hinnapäringu küsimine vms.

Muidugi on võimalik professionaalselt veebidisainiga mängides “eirata” Gutenbergi diagrammi, aga selle jälgimine on alati
kindla peale minek.

Kuidas on sinu kodulehel 3 põhiküsimuse ja 6 sekundi reegliga?


Jaga artiklit sõbraga