
Suur viga, mida tehakse peaaegu igas veebis
Kujuta ette, et oled kellelegi oma teenust/toodet maha müümas. Potentsiaalne klient juba saab peaaegu aru, et tal oleks su teenust […]
Ka kõige paremast informatsioonist su veebilehel pole abi, kui potentsiaalne klient seda kasutada ei saa. Kindlasti on sul ette tulnud veebilehti, millel olles mõtled, miks nad seda korda ei tee. Kasutatavuse alajaotusesse oleme kogunud info selle kohta, kuidas muuta oma veeb külastajale meeldivaks kogemuseks, mis lõpud aitab ta tehinguni viia.
Kujuta ette, et oled kellelegi oma teenust/toodet maha müümas. Potentsiaalne klient juba saab peaaegu aru, et tal oleks su teenust […]
E-poe loomine on muutunud kättesaadavaks igaühele ja e-kaubandus kogub kasvab jõudsalt. Viirusepuhang pani üha rohkem ettevõtjaid oma kaupu interneti kaudu […]
Üks pilt on rohkem kui tuhat sõna! Isegi kui sa müüd kruve, hea kirjelduse ja spetsifikatsiooni abil, siis pildi lisamine […]
Mobiilse kodulehe optimeerimine muutub üha olulisemaks, sest täna tehakse enamus otsinguid Googles juba mobiilsetel seadmetel. 4. novembril 2016 andis Google […]
Aina rohkem inimesi kasutab veebi lehitsemiseks oma nutitelefoni. Enamikes tekitab telefoniga tavaliselt veebilehelt infot otsides ebameeldivust olukord, kus peab soovitud […]
Olen hetkel Saksamaal ja Gmaili lugedes nägin huvitavat reklaami. Kuigi ma saksa keelt ei oska, otsustasin jälle natukene raha Eestist […]
Maailma ühe hinnatuma internetiturundusportaali HubSpot poolt läbi viidud uuring selgitas välja, et 76% tarbijate jaoks on veebidisaini kõige olulisem faktor […]
Alloleval pildil on näha kolme erinevat veebilehte ja kuidas inimesed neid vaatavad. Kõige vaadatumad alad on punased, natukene vähem vaatamisi […]
Uuenduslik veebidisain, millest kasutajad aru ei saa, võib nullida kliendipäringute arvu teie meilboksis ja mõjuda laastavalt teie rahakotile. Ole ettevaatlik! […]
Sisesta siia oma meiliaadress ja saad turundustrendid mugavalt postkasti,