
10 nõuannet usaldusväärsuse suurendamiseks
Mõni aeg tagasi sattusin kliendiga vestlema veebilehtede usaldusväärsuse teemadel. Tuleta natuke vana asja meelde ja postitan siia ühe kolm aastat […]
Ka kõige paremast informatsioonist su veebilehel pole abi, kui potentsiaalne klient seda kasutada ei saa. Kindlasti on sul ette tulnud veebilehti, millel olles mõtled, miks nad seda korda ei tee. Kasutatavuse alajaotusesse oleme kogunud info selle kohta, kuidas muuta oma veeb külastajale meeldivaks kogemuseks, mis lõpud aitab ta tehinguni viia.
Mõni aeg tagasi sattusin kliendiga vestlema veebilehtede usaldusväärsuse teemadel. Tuleta natuke vana asja meelde ja postitan siia ühe kolm aastat […]
Kui sul on probleem, et arvuti on liiga kiire, siis tasub vaadata igasuguseid Flash-reklaame. Sattusin kogemata täna IRLi lehele, arvuti […]
Mis on veebilehe kasutatavus? Veebilehe kasutatavus on üks olulisemaid komponente lehe külastaja jaoks. Kasutatavusest sõltub veebilehe suutlikus täita ettevõtte jaoks […]
Tahtsin registreerida end Škoda Superbi proovisõidule ja nägin vormi, mis mind tõeliselt üllatas. Positiivselt! Veebilehe üks peamisi eesmärke on saada […]
Sisesta siia oma meiliaadress ja saad turundustrendid mugavalt postkasti,