Jaga artiklit sõbraga

sisuturundus-strateegia

Sisuturunduse väärtusest su ettevõttele ja selle brändile on väga palju räägitud. Siiski leian, et teema on paljudele natukene segane ja väärib suuremat tähelepanu. Oleme ise õnnestumiste tunnistajad olnud ja meie enda dreamgrow.com blogi jälgib igakuiselt ligi 150 000 inimest. Tänu sellele oleme saanud mitmetele välismaistele klientidele enda teenust pakkuda.

Peamise probleemina, miks turundajad tihti sisuturunduse tahaplaanile jätavad on selge protsessi puudumine. Sisuturundus on pikaajaline tegevus ja paljud loobuvad, kui esimeste kuudega tulemusi ei saavuta. Sisuturundus algab lihtsast ühe artikli tegemise protsessist, aga vajab ka pikaajalits strateegiat ning panustamist.

Vaata meie 14-aastasele kogemusele põhinevat
sisuturunduse koolitust.

See tähendab, et sisuturundus on strateegiline tegevus, millel peab olema juhtkonna toetus. Sisuturundus on ka vundamendiks, millel rajaneb kodulehe optimeerimine otsingumootoritele.
Kui su organisatsiooni juhtkond vajab veenmist, miks sisuturundus peaks olema kogu turunduse oluline osa, siis toon välja mõned argumendid, miks see oluline on:

Põhjused, mis sisuturundus on oluline:

  • Ettevõttele eksperdi maine loomine
  • Olemasolevate ja potentsiaalsete klientidega juhtimine müügiprotsessis
  • Kodulehe optimeerimine otsingumootorite jaoks
  • Laiema sõnumi levitamine, müügi toetamiseks
  • Saad rääkida klientidele olulisest, mis on enamat kui vaid tooted ja teenused
  • Võimaldab lahendada kliendi probleeme
  • Loob usaldust
  • Aitab püsida oma valdkonna esirinnas (top of mind tuntus)
  • Brändi kasvatamine
  • Võimaldab uusi ideid tutvustada ning kohest tagasisidet saada
  • Sisuturundus on kütuseks sotsiaalmeedia kanalites toimuvale suhtlusele
  • Konkurentidest eristumine ja parem kuvand
  • Võimaldab olemasolevate ja potentsiaalsete klientide ning huvigruppide teadmisi kasvatada
  • Veebiliikluse suurendamine
  • Raha teenimine

Lisatud pilt näitab seda, kuidas isegi mitte väga järjepidev sisuturundus viib ajapikku erakordselt heade tulemusteni.

sisuturundus kodulehe optimeerimine

Loe lähemalt, meie sisuturunduse kogemusest, mis ulatub aastasse 2005.

Soovid teada, kuidas oma lehel müüki oluliselt tõsta? Telli WebAudit.

Veebiaudit on aidanud kümnetel klientidel mitmekordistada müük enda veebikeskkonnast.
Enda veebilehti uuendades on kliendid öelnud, et audit on hea alusmaterjal täienduste, või uue lehe planeerimiseks. Et keskkonna muudatused oleksid äriliselt kasulikud ja põhjendatud, mitte lihtsalt ilusad tänu värskemale kujundusele. Dreamgrow WebAudit annab Sulle:

  • Täpse selgituse Analyticsis nähtuvast;
  • Põhjaliku ülevaate Sinu kodulehe hetkeolukorrast;
  • Kindlad juhised tulemuslikumaks optimeerimiseks;
  • Detailsed soovitused muudatuste teostamiseks.

Loe Webauditist lähemalt siit.

Jaga artiklit sõbraga