
500 euroga turuliidriks?
Ma näen tihti päringuid, mille puhul küsija tahab väikese pingutusega saada erakordseid tulemusi. Nende teemade hulka kuuluvad internetiturundus valdkonnas järgmised: […]
Ma näen tihti päringuid, mille puhul küsija tahab väikese pingutusega saada erakordseid tulemusi. Nende teemade hulka kuuluvad internetiturundus valdkonnas järgmised: […]
Internetireklaami tulemusi on väga lihtne mõõta. Kuidas aga mõõta tele-, raadio-, printreklaami jms efektiivsust? Siin 3 sammuline juhis selle tegemiseks. […]
Kujuta ette, et oled kellelegi oma teenust/toodet maha müümas. Potentsiaalne klient juba saab peaaegu aru, et tal oleks su teenust […]
Sisuturunduse väärtusest su ettevõttele ja selle brändile on väga palju räägitud. Siiski leian, et teema on paljudele natukene segane ja […]
Ma olen kindlalt veendunud, et ideed ei maksa midagi. Iga inimene võib tulla täiesti erakordsetele mõtetele ja kui need ellu […]
Ma olen väga tihti maadelnud turunduses probleemiga, et eristmiseks tahetakse konkurentidest milleski parem olla. Võidujooks parema, kiirema, odavama, uuema, väiksema, […]
Kas teie veebilehe eesmärk on uute klientide leidmine ja reaalne müük? Kui “Jah”, siis panin kokku 21 küsimust, millele vastates […]
Nagu me ennustasime on 2010. aastal on investeeringud sotsiaalsesse meediasse hüppeliselt kasvanud. Kui raha hakkab suurel hulgal liikuma, siis tekib […]
Tom Peters on lahe. Leidsin ühe inspireeriva klipi, milles ta annab nõu kuidas rasketest aegadest üle saada. Vaadata tasub seda […]
Sisesta siia oma meiliaadress ja saad turundustrendid mugavalt postkasti,