Jaga artiklit sõbraga

Interaktiivne reklaam Youtube’is on super ja väga vähe kasutatud vahend tegemaks vingeid ja meeldejäävaid reklaame.

Välismaal on seda juba palju kasutatud ja vägagi edukalt, aga Eestis pole veel keegi interaktiivse Youtube’i reklaami suurt potentsiaali avastanud. Kas oleks juba aeg? Tele2? Saku? Või hoopis keegi väiksem?

Mina usun, et oleks küll, sest sellised vinged reklaamid hakkavad ise levima ja jõuate oma sõnumiga parimal juhul nii mõnesaja tuhande inimeseni ja saavutatud kontakt teie brändiga teeb telereklaamidele silmad ette. Seepärast kogusin insipratsiooniks ja ideede ammutamiseks kokku 15 interaktiivset Youtube’i reklaami. Mõned neist on väga odava eelarvega, mõned ka hirmsuure eelarvega. Head vaatamist!

PS. Reklaamid interaktiseerivad Sind kindlasti ära ja parem bookmarki see postitus kohe ära ja võta hiljem rohkem aega (1 tunnist peaks piisama) ja tee nad kõik läbi. Vinged elamused garanteeritud!

NB! Kui see postitus kogub vähemalt 50 “Like” nupu vajutust, siis kirjutan 2 nädala jooksul postituse, kus lahkan sügavamalt interaktiivseid reklaame ja annan kätte juhised, kuidas neid edukalt teha.

Lühikesed ja lihtsad

1. Jahimees tulistab karu

Tulemused:

  • Postituse kirjutamise hetkeks ligi 17 miljonit vaatamist + lisaks juurde arvestada sama kampaania teised videod. Esimesed miljon vaatamist tulid 36 tunniga.
  • Ostukavatsus Euroopas suurenes 100%. Müük kogunisti 30%!

2. Skittlesi topeltinteraktiivsed reklaamid

Kui lihtne idee ja kui kerge oleks sama ideega reklaami ükskõik kellel teostada.

  • 5 video peale ligi 10 miljonit vaatamist
  • Videode lõpus võiks püüda ka WOW emotsioonis olevaid vaatajaid engage’ida. Nt kutsuda üles Facebooki fänniks hakkama.

3. Kuidas turundada keelepuhastajat?

  • Lõbus, lahe. Kes ütles, et igavat toodet ei saa põnevalt turundada?
  • 2010 aasta septembris ütles nende CEO, et Youtube on müüki tõstnud 1 000 000 USD võrra ja suurimad apteegiketid tahavad nende toodet enda letile.

4. Filmi promo – Stallone hävitab Youtube’i

Näed reklaami siit: http://www.youtube.com/expendables ja all on ekraanisalvestis.

  • Üleskutse video lõpus on vapustav

5. Geniaalne BICi inimcurlingu kampaania

6. Audi kampaania Saksamaal

Video on saksa keeles, aga äge ikkagi ja soovitan vaadata. Kaasatud on nii Saksamaa kuulsamad jalgpallurid, Google Maps, politsei erirühm kui ka F1 hooldusmeeskond. Vinge!

7. Lihtne muusik promob ennast interaktiivselt

8. Inspiratsiooniks

Saab ka väga soodsalt ja kiirelt jõuda vinge tulemuseni.

Youtube Adventures ehk Youtube’i seiklused

Reklaamid, kus Sina ise saad skripti kirjutada.

1. Vali teistsugune lõpp

Suurepäraselt teostatud sotsiaalne kampaania. Töötaks ka Eestis väga hästi. Võib võrrelda ka lühifilmiga, kus saad stsenaariumit ise kirjutada. Elamus garanteeritud!

2. Pantvangidraama turundab elektroonika e-poodi

3. Tee oma kampaania mänguliseks

Selles videos küll midagi ei müüda, aga inspiratsiooni saab küllaga. Miks mitte ehitada oma interaktiivne video üles juba ennast tõestanud mudelile nagu seda on miljonimäng?

4. Tee Youtube’ist mängukeskkond

See video on jällegi inspiratsiooniks. Miks mitte lasta inimestel mängida lahedat, kaasakiskuvat ja teie firma poolt ära bränditud Youtube mängu?

5. Kuidas teadus lastele põnevaks teha?

6. Desperados õlu pidutseb koos Sinuga Youtube’is

Tegemist on tõsiselt rockiva kampaaniaga ja kindlasti üks minu lemmikuid, sest see on väga sotsiaalne. Näiteks saab sõpru ka videosse pidutsema kutsuda läbi Facebooki. Täielik WOW. Ootan Eesti õllebrändidelt midagi sarnast. ;)
Desperadose peole saad minna siit: http://www.youtube.com/desperados
desperados pidu ja õlu

7. Hell Pizza ja zombid

VAPUSTAV! Minu vaieldamatu lemmik. Keera heli kõvemaks ja tee video läbi. See saab olema Sinu läbi aegade parim Youtube video, mida oled näinud. Kas oli nii?
PS. Nõrganärvilistele ja lastele ei soovita!

  • Ligi 10 miljonit vaatamist
  • Müügikõver tõusis väga järsult üles. Sellest umbes 43% olid uued kliendid.

Kui Sulle see postitus meeldis, siis jaga seda kindlasti ka teistega. Tänan!
Kui saame kokku üle 50 “Like” nupu vajutuse, siis kirjutan veel vähemalt 1 väga põhjaliku postituse interaktiivsetest videodest. Lubadus!

Jaga artiklit sõbraga