
22 nippi, kuidas kirjutada perfektne blogipostitus
Internetiturunduses öeldakse: “Content is King”. Seetõttu on väärtusliku sisu loomine kõige tähtsam tegevus veebilehte turundades. Üks parimaid viise selleks on väärtuse […]
Internetiturunduses öeldakse: “Content is King”. Seetõttu on väärtusliku sisu loomine kõige tähtsam tegevus veebilehte turundades. Üks parimaid viise selleks on väärtuse […]
Ennustatakse, et sotsiaalsete mängude turg ületab sellel aastal 1 miljardi piiri. Seetõttu viskame pilgu tulevikku ja vaatame, mis võivad olla […]
Kuu aega tagasi tutvustasin Eesti turundajatele 15 peab-nägema interaktiivset reklaami Youtube’is. Postitus muutus hitiks ja lubasin, et kui saame kokku […]
On palju ärisid, kus teenindaja peab lihtsalt ootama, millal klient uksest sisse tuleb ja alles siis teda teenindama hakkama. Kui […]
Vahepeal on hea vaadata, kuidas välismaal asju tehakse ja sellest õppida. Kogusin turundajatele inspiratsiooniks ja ideede ammutamiseks kokku 11 originaalset […]
Eelmise aasta sügisel tegime Sotsiaalministeeriumile sotsiaalse testi “Ametimeeter”, milles testis ennast 3 päeva jooksul üle 50 000 inimese. Kuidas saavutada […]
Facebook tõi üleeile välja vinge uuenduse ja muutis brändide elu Facebookis ilusamaks. Nimelt on nüüd võimalik lisaks inimestele tag’ida (märgistada) […]
Interaktiivne reklaam Youtube’is on super ja väga vähe kasutatud vahend tegemaks vingeid ja meeldejäävaid reklaame. Välismaal on seda juba palju […]
Kas üritada probleem maha matta? Kas tunnistada süüd, vabandada ja anda endast parim, et probleem saaks lahendatud? Maailma üks suurimaid […]
Sisesta siia oma meiliaadress ja saad turundustrendid mugavalt postkasti,