Jaga artiklit sõbraga

Eile 6. aprillil kell 12 vabanes ligi 38 000 seni hõivatud olnud Eesti domeeninime. Mõned neist olid päris ahvatlevad ja kohe tormati neid registeerima. Väga tore, aga meeles peab pidama, et ideaalne domeeninimi on üldjuhul vaid pisikeseks eeliseks.

domeennimi ei ole pyha lehmKeegi ei osta teilt sellepärast, et teil on lahe domeeninimi. Ostetakse, sest teil on parem kvaliteet, hind, maksetingimused, müügioskused, usaldusväärsem bränd jne. Kas loed seda postitust praegu seetõttu, et meie domeeninimi on dreamgrow.ee? Vaevalt küll.

Hea domeeninimi on ainult väike eelis konkurentide ees. Palju tähtsam on, kuidas te suudate oma kodulehte turundada. Kas potentsiaalsel kliendil on seal huvitav? Kas ta teeb seal teie poolt soovitud tegevust? Kas talle jääb see mulje, mida te tahate talle jätta?

Hea domeeninimi peaks olema lühike, lööv, hästi meeldejääv ja seostuma või olema teie brändi nimi. Boonus oleks, kui see sisaldaks mõnda väga otsitud märksõna. And that’s it.

Sul ei ole vaja maailma parimat domeeninime, et internetis edukalt turundada.

Image credits: Ammyke

Jaga artiklit sõbraga