Jaga artiklit sõbraga

Ei saa vaielda, et sotsiaalmeedia on hetkel üks huvipakkuvamaid turunduskanaleid. Näiteks märtsis ilmus uudis, et Coca-Cola kärpis reklaamikulusid ja investeerib rohkem sotsiaalsesse meediasse. Siiski, paljud firmad ei oska, ei julge või ei taha sotsiaalmeediaga tegemist teha. Siin on 11 põhjust, miks firmadel tasub sotsiaalmeediat kasutada ja sinna investeerida.

Kui sulle meeldib rohkem presentatsioone lugeda kui blogi sirvida, lae PDF fail alla SIIT

10 põhjust, miks firmadel tasub Sotsiaalmeediat kasutada

1. ON TREND, ET BRÄNDID TEEVAD INTERNETIS JÄTKUVALT ROHKEM ÄRI.

Sõltumata havast majanduslikust olukorrast on müük internetis tõusnud 5 järjestikust kvartalit ja 2010 aasta neljandas kvartalis oli müük internetis rekordiline 43,4 miljardit dollarit, 11% suurem kui aasta tagasi.

2. FIRMADE KODULEHEKÜLGEDE KÜLASTATAVUS ON LANGENUD 23% VIIMASE 12 KUUGA.

Üha rohkem firmasid kolib internetti, aga nende kodulehtede tähtsus väheneb.

3. INIMESED KULUTAVAD 25% OMA AJAST INTERNETIS SOTSIAALVÕRGUSTIKELE.

See on 15% rohkem kui aasta tagasi ja näitab selgelt, miks firmade kodulehekülgede külastatavus langeb.

40% FIRMADEST SAAVAD ROHKEM KÜLASTUSI OMA FACEBOOKI LEHELE KUI OMA KODULEHELE.

Harvard Business Review andmetel on meie DNA’s inimlik vajadus jagada brändikogemust teistega. Statistika näitab, et rohkem inimesi tahab suhelda ja olla kursis brändidega sotsiaalvõrgustike kaudu mitte nende korporatiivsete veebilehtededega.

4. 22% FIRMADEST OMAB NÜÜD BLOGI, AGA KESKMINE POSTITAMISSAGEDUS ON 1x/AASTA.

Äri arendamise ja kasvatamise seisukohalt on blogide potensiaali rakendamine väga väike.

5. AINULT 30% FIRMADEST ÜTLES, ET NAD KASUTAVAD SOTSIAALMEEDIA STATISTIKA JÄLGIMISE VAHENDEID ET MÕÕTA TULEMUSI JA SUHTLUST KLIENTIDEGA.

Sotsiaalmeedia annab brändidele võimaluse püüda kala, seal kus kala on, aga mitte siis, kui sa ei kuula, kus vestlused aset leiavad.

6. 57% FIRMADEST TUNNISTAB, ET NAD RISKIVAD MITTE KASUTATES SOTSIAALMEEDIAT JA  STATISTIKA JÄLGIMISE VAHENDEID.

Sellel võib olla erinevaid põhjuseid: 1) Ajapuudus 2) Ressursipuudus 3) Teadmatus ja oskuste puudumine.
Kuna üle poole firmadest tunnistab, et nad riskivad Sotsiaalmeediat mittekasutades, on suur võimalus lähiajal selles vallas progressi märgata.

7. NUMBER 1 PÕHJUS, MIKS INIMESED VAJUTAVAD LIKE/MEELDIB NUPPU, ON SELLEKS, ET SAADA SOODUSTUSPAKKUMISI JA AUHINDU

Teiste sõnadega ütlevad Facebooki kasutajad brändidele: “Räägi minuga, sest kui mulle meeldib mida sa mulle pakud, olen ma su suurim fänn.”

8. BRÄNDID, KES KASUTAVAD FACEBOOKI E-MÜÜGIKS, SAAVUTAVAD LÄBI SEINAPOSTITUSTE 2%-4% MÜÜKI TASUTA.

Siililegi selge – Ilma rahata tehing on hea tehing.

9. FACEBOOKI POODE (LIHTNE, TASUTA VÕI ODAV LISA FACEBOOKI LEHELE) KASUTAB 1-10% FIRMA FÄNNIBAASIST.

See on kõige otsesem näide, kuidas Sotsiaalmeediat saab ära kasutada sotsiaalseks müügiks.

10. ENNUSTATAKSE ET SOTSIAALNE MÜÜK (MÜÜK LÄBI SOTSIAALMEEDIA KANALITE) TÕUSEB IGA AASTA 56% JA SEDA VÄHEMALT JÄRGMISED 5 AASTAT.

See on kõvasti suurem number kui tõus üldises internetimüügis. Teisiti öeldes – Firmad, kes kasutavad sotsiaalmeediat müügiks, kahekordistavad oma äri iga kahe aasta tagant.

Jaga artiklit sõbraga