
Google Analytics 4 seadistamine normaalsetele inimestele
Mõni aeg tagasi sai Google valmis uue versiooni Analyticsist. Seda nimetatakse Google Analytics 4. Selle peamine mõte on mõõta koos […]
Iga töö tegemiseks on vaja sobivaid riistu. Linkide analüüsimise vahendid, reklaami tegemise vahendid, veebi külastatavuse mõõtmine, tulemuste analüüs, sisu kirjutamine, piltide loomine.
Kõik need tegevused vajavad vahendeid, mis aitavad sul oma aega maksimaalselt kasulikult rakendada. Siit leiad vahendeid ja meetodeid, mida me oma töös kasutame.
Mõni aeg tagasi sai Google valmis uue versiooni Analyticsist. Seda nimetatakse Google Analytics 4. Selle peamine mõte on mõõta koos […]
Google Analytics seadistamine: Goals ehk kasutaja tegevuste mõõtmine on Google Analyticsi kõige olulisem osa ja selle leiab alajaotusest nimega Conversions. […]
Turunduses on visuaal tihti võtmekomponent ja selle aluseks on hea pildimaterjal. Pidev vajadus piltide järgi võib fotopanga kasutajal sadu ja […]
WordPress on maailma enimlevinud sisuhaldustarkvara. WordPressile on ehitatud rohkem kui 27,2% kõigist veeblehtedest. WordPress sobib väga erinevatele veebilehtedele. Kui sa […]
Kui sul on veebileht ja sa ei mõõda sellel toimuvat analüütikatarkvara abil, siis tegutsed pimesi. Selline tegevus on võrreldav olukorraga, […]
Kindlasti oled oma analüütika raportites näinud sellist kanalit nagu (direct) / (none). Sellest postitusest saad teada, mida peidab endas Direct […]
Google Analytics võimaldab jälgida ja mõõta igat reklaamikanalit, postitust ja saadetud meili eraldi. Seda tehes tekib ülevaade, milline meediakanal toob […]
Kodulehe optimeerimine Search Console abil on esimene ja tasuta samm selleks, et oma lehte otsingus parematele positsioonidele aidata. Kas sa tahad teada, […]
Kuidas oma sõnumit huvilistele klientidele meelde tuletada? Enamus neist, kes sinu valdkonnas lahendusi otsivad, käivad su veebilehel korra ja ei […]
Sisesta siia oma meiliaadress ja saad turundustrendid mugavalt postkasti,