
Struktureeritud andmed: Googles 2X nähtavamaks
Veebilehel on oma keskkonna andmeid võimalik esitada struktureeritud kujul, mis muudab need Google jaoks „eriliseks.“ Struktureeritu andmed ehk inglise keeles […]
Iga töö tegemiseks on vaja sobivaid riistu. Linkide analüüsimise vahendid, reklaami tegemise vahendid, veebi külastatavuse mõõtmine, tulemuste analüüs, sisu kirjutamine, piltide loomine.
Kõik need tegevused vajavad vahendeid, mis aitavad sul oma aega maksimaalselt kasulikult rakendada. Siit leiad vahendeid ja meetodeid, mida me oma töös kasutame.
Veebilehel on oma keskkonna andmeid võimalik esitada struktureeritud kujul, mis muudab need Google jaoks „eriliseks.“ Struktureeritu andmed ehk inglise keeles […]
Põhimõtteliselt on võimalik SEO Eesti tingimustes ära teha ka tasulisi vahendeid kasutamata. Tihti on SEO Eesti tingimustes küllaltki väikeste otsingumahtudega […]
Kui sa ei taha oma analüütikas andmeid kaotada, siis pead selgeks tegema, kuidas tagada see, et iga kampaania jätab Google […]
Remarketing Retargeting Taasturundamine Vahet pole, sama asi! Vaata, kuidas sa selle abil väiksema eelarvega paremaid tulemusi saavutad. Kuidas oma sõnumit […]
Selleks, et SEO spetsialist saaks oma tööd korralikult teha, on vaja mitmeid tööriistu. Hea uudis on see, et paljud neist […]
Turunduses on visuaal tihti võtmekomponent ja selle aluseks on hea pildimaterjal. Pidev vajadus piltide järgi võib fotopanga kasutajal sadu ja […]
Kodulehe optimeerimine Search Console abil on esimene ja tasuta samm selleks, et oma lehte otsingus parematele positsioonidele aidata. Kas sa […]
Mõni aeg tagasi sai Google valmis uue versiooni Analyticsist. Seda nimetatakse Google Analytics 4. Selle peamine mõte on mõõta koos […]
Google Analytics seadistamine: Goals ehk kasutaja tegevuste mõõtmine on Google Analyticsi kõige olulisem osa ja selle leiab alajaotusest nimega Conversions. […]
Sisesta siia oma meiliaadress ja saad turundustrendid mugavalt postkasti,