
Google Analytics: linkide märgistamine ja UTM tagid
Reklaamides ja muudes turundustegevustes kasutatavate linkide sildistamine muutub üha olulisemaks. Selle põhjuseks on mobiiliäppide kasutamise pidev kasv. Juhul, kui sa […]
Reklaamides ja muudes turundustegevustes kasutatavate linkide sildistamine muutub üha olulisemaks. Selle põhjuseks on mobiiliäppide kasutamise pidev kasv. Juhul, kui sa […]
Kui sa pead e-poodi ja ei kasuta Google Analyticsi poolt pakutavat e-commerce tracking võimalusi, siis jääb sul suur osa analüütika […]
Mõni aeg tagasi sai Google valmis uue versiooni Analyticsist. Seda nimetatakse Google Analytics 4. Selle peamine mõte on mõõta koos […]
Google Analytics seadistamine: Goals ehk kasutaja tegevuste mõõtmine on Google Analyticsi kõige olulisem osa ja selle leiab alajaotusest nimega Conversions. […]
Google Ads haldus on keerukam kui paistab. Enamus Eesti turundajad ei oska oma Google Adsi efektiivselt kasutada ja põletavad seega lihtsalt […]
Kui sul on veebileht ja sa ei mõõda sellel toimuvat analüütikatarkvara abil, siis tegutsed pimesi. Selline tegevus on võrreldav olukorraga, […]
Kindlasti oled oma analüütika raportites näinud sellist kanalit nagu (direct) / (none). Sellest postitusest saad teada, mida peidab endas Direct […]
Internetireklaami tulemusi on väga lihtne mõõta. Kuidas aga mõõta tele-, raadio-, printreklaami jms efektiivsust? Siin 3 sammuline juhis selle tegemiseks. […]
Kui tahad Google Analyticsi juhendmaterjale eesti keeles, siis oled õiges kohas. Google Analytics on saadaval 40 keeles, aga kahjuks ei […]
Sisesta siia oma meiliaadress ja saad turundustrendid mugavalt postkasti,