Jaga artiklit sõbraga

Mõniaeg tagasi alustasin seeriat Google Analytics uuendustest. Peale Custom Reporting tutvustamise jäi seeria erinevatel põhjustel pooleli. Kuna aasta hakkab läbi saama, oleks ilus seeria selle aasta numbri sees lõpuni kirjutada. Niisiis…

Google Analytics: Advanced Segments

Google Analytics funktsiooniga Advance Segments on andmete segmenteerimine tehtud kasutajale tunduvalt lihtsamaks. Varem tuli luua mitmeid profiile ja filtreid, et segmenteerida üsna lihtsaid andmeid. Antud uuendus võimaldab seda teha lennult ja ühe profiili alt.

Milleks on andmete segmenteerimine vajalik?

Kas olete kunagi mõelnud, mida teevad ainult uued külastajad teie lehel või ainult otsingumootorist tulnud külastajad või… seda loetelu võiks jätkata päris pikalt. Senimaani sai Google Analytics’is abil teada kui suur osa külastajatest olid uued või otsingumootorist tulnud. Aga mida nad teie lehel teevad? Seda ei olnud võimalik näha ühe profiili alt. Selleks tuli luua mitmeid profiile ja filtreid.

Eelmises Custom reporing postituse ülevaates koostasime ühe Goal‘ide tabeli, kus oli näha tegevused arvuliselt kõikide külasjate alusel. Nüüd segmenteerime tegevused Uued vs. Tagasipöörduvad külastajad alusel.

Google Analytics Advanced Segments Goal

Pildilt on näha, et Tagasipöörduvad külastajad teevad soovituid tegevusi suurema protsendiga (va direct) kui uued. Aga suurem osa ettevõtele olulisi tegevusi tuleb siiski Uute külastajate arvelt, kuna nende osakaal lehele jõudmisel on tunduvalt suurem.

Kuidas kasutada Advanced Segments funktsiooni?

Antud raporti koostamiseks tegin järgnevat: Raporti üleval paremal osas vajutasin Advanced Segments nuppu ja avaneval lehel tegin linnukesed New Visitors ja Returning Visitors ette.

Google Analytics Advanced Segments lisamine

See oli ainult üks näide kuidas kasutada uut Google Analytics funktsiooni Advanced Segments. Võimalusi on tegelikult palju rohkem. Parema ettekujutuse saamiseks lisasin postitusele ka Google Analytics ametliku Advanced Segments lühikese demovideo:

Head andmete segmenteerimist!

Järgmistes postitustes…
Google Analytics uuendus #3: Motion Charts

Google Analytics koolitus

Google Analytics meistriklassis saad teada, kuidas veebianalüütika aitab Sul paremaid tulemusi saavutada ja müüki kasvatada. Koolituse käigus anname Sulle ülevaate, kuidas selgitada välja, millised kanalid toovad ettevõttele kasu ja millised vaid näiliselt toimivad. Fookuses on tehingute ja raha mõõtmine. Vaatame, kuidas andmetest olulist infot leida. Vaata lähemalt…

Jaga artiklit sõbraga