Jaga artiklit sõbraga

Google Analytics uuenduste seeria viimases postituses võtame vaatluse alla funktsiooni Motion Charts.

Mis on Motion Charts?

Google Analytics funktioon Motion Charts on uut-tüüpi graafik, mis võimaldab andmeid vaadelda mitme-dimensioonilisena x- ja y-teljel ning nende andmete muutusi ajas teine-teise suhtes. Motion Charts’i peamine idee on anda kiire ülevaade olulistest trendidest. Näide:

Google Analytics Motion Charts

Pildil on kujutatud otsingumootoritest tulev liiklus.
1. y-telg näitab külastajate arvu
2. x-telg näitab ettevõtte jaoks olulisemate tegevuste osakaalu
3. ajatelg, mis võimaldab vaadata muutusi ajas
4. tagasipõrke protsent ehk külastajad, kes lahkuvad peale esimese lehe nägemist (punkti suurus)
5. allikad ehk otsingumootorid mille kaudu külastajad lehele jõuavad

Antud graafik näitab:

1) Neti ja Google otsingumootoritest on tulnud antud ajavahemikul peaaegu võrdne arv külastusi.

2) Google otsingumootorist tulevad külastajad teevad rohkem ettevõtte jaoks olulisi tegevusi kui Neti otsingumootori kaudu jõudvad külastajad.

3) Google kaudu tulnud külastused on antud ajavahemikul tõusnud, Neti kaudu seevastu lagnenud.

4) Google otsingumootorist tulnud külastajad lahkuvad ühtegi klikki tegemata sagedamini lehelt, kui Neti kaudu tulnud külastajad.

5) Teistest otsingumootoritest tuleb märkimisväärselt vähem külastusi.

Nii lihtne see Google Analytics Motion Chart’iga ongi. Üks graafik, mitu järeldust. Varem tuli selleks mitmeid erinevaid graafikuid vaadelda.

PS! Tegemist oli ühe näitega, võimalusi on tegelikult palju rohkem. Eriti kasulikuk on Motion Chart funktsioon reklaamijatele. Näiteks Google AdWords’i puhul saab jälgida ostetud märksõnade trende!

Kuidas Motion Chart’i kasutada?

Hea ülevaate Motion Chart’i kasutamisest annab Google Analytics ametlik demovideo:

Head analüüsimist!

Varasemates postitustes:
Google Analytics uuendus #1: Custom Reporting
Google Analytics uuendus #2: Advanced Segments

Google Analytics koolitus

Google Analytics meistriklassis saad teada, kuidas veebianalüütika aitab Sul paremaid tulemusi saavutada ja müüki kasvatada. Koolituse käigus anname Sulle ülevaate, kuidas selgitada välja, millised kanalid toovad ettevõttele kasu ja millised vaid näiliselt toimivad. Fookuses on tehingute ja raha mõõtmine. Vaatame, kuidas andmetest olulist infot leida. Vaata lähemalt…

Jaga artiklit sõbraga