Jaga artiklit sõbraga

Kõik me tahame olla internetis nähtavad ja otsime selleks erinevaid võimalusi. Kuidagi peab tegema erinevate kanalite vahel valiku. Aga millist siis kasutada? social-media-marketing-man-small

Tegelikult ei ole vahet, millist kanalit sa kasutad, kuni see oma eesmärgi täidab ja sinu nähtavus internetiavarustes paraneb. Kõigile on tähtis olla pildil.

Viimasel ajal on uue meedia kasutamine muutumas täiesti igapäevaseks. Blogid ja kasutajakontod Facebook´is või mujal sotsiaalses meedias on paljudel juba olemas. Suhtluski on neis kanalites päris aktiivne, kuid tihti ei toimi see päris nii, nagu peaks.

Kontosid luuakse, kuid ei pöörata tähelepanu kõige põhilisemale – sisule. Oma suhtlusvõrgustiku konto või lehe sisu on tähtis, et tagada kasutajate huvi.

Kui sinu lehe sisu loomisega pole piisavalt vaeva nähtud, sinna ei ole midagi põnevat või vajalikku üles riputatud, siis võib see avaldada halba mõju suhtlusele. Tühi ja sisutu leht ei kutsu inimesi tagasi või sinu profiili promoma ja teistega jagama, mis aga ongi üks põhilisi eesmärke sotsiaalmeedias – luua suhteid.

Teine oluline asi on järjepidev tegelemine oma kontoga. Kui sotsiaalmeedias luua suhteid, siis peab nendega ka pidevalt tegelema. Sinu klient tahab, et sa tema jaoks koguaeg olemas oled ja temaga vajadusel suhtled, tema mured lahendad või niisama vastu säutsud.

Ettevõttes peaks olema konkreetne isik või osakond, kes pidevalt kliendisuhetega sotsiaalmeedias tegeleb. Kui selline võimalus puudub, siis on turundusteenust sotsiaalmeedias osta professionaalidelt, kes ala tunnevad ja sellega pidevalt tegelevad. Professionaalide abi kasutamine on hea ka enne iseseisva tegevuse alustamist sotsiaalmeedias.

Kui kasutad e-turundusettevõtte konsultatsiooni ja abi sotsiaalmeedias alustamiseks või seal tegutsemisel, on sul võimalik vältida tegevusi, mis sinu ettevõttele kahju võivad tekitada.

Sotsiaalmeedia on võimas vahend, kuid seda peab oskama õigesti kasutada.

Jaga artiklit sõbraga