Jaga artiklit sõbraga

Google Analytics ja Eesti otsingumootoridPoolteist aastat tagasi kirjutasin postituse sellest, kuidas panna Google Analytics ära tundma Eesti otsingumootoreid. Nüüdseks on Google viinud sisse mitmeid muudatusi ja varasemas postituses olnud info enam ei päde. Selle tulemusena saan palju küsimusi, et miks asjad ei tööta. Selleks, et seda viga parandada panen siia uue ja värske info.

Probleem: Google ei tea, et Neti.ee on otsingumootor.
Mis siis: Sa ei saa teada, milliseid märksõnu Netist saabuja sinu lehe leidmiseks kasutas.
Lahendus: Muuda oma Google Analyticsi koodi vastavalt toodud näitele.

<script type=”text/javascript”>
var _gaq = _gaq || [];
_gaq.push([‘_setAccount’, ‘Siia sinu kood‘]);
_gaq.push([‘_addOrganic’, ‘Neti’, ‘query’]);
_gaq.push([‘_addOrganic’, ‘www.ee’, ‘query’]);
_gaq.push([‘_addOrganic’, ‘Delfi’, ‘q’]);
_gaq.push([‘_trackPageview’]);
(function() {
var ga = document.createElement(‘script’); ga.type = ‘text/javascript’; ga.async = true;
ga.src = (‘https:’ == document.location.protocol ? ‘https://ssl’ : ‘https://www’) + ‘.google-analytics.com/ga.js’;
var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s);
})();
</script>

Lae kood siit eraldi tekstifailina. Tähelepanelik lugeja märkab, et kirjeldatud on ka www.ee ja Delfi. Põhimõtteliselt on ka need otsingumootorid, kuid sealt saabub äärmiselt vähe külastajaid.

Jaga artiklit sõbraga