Jaga artiklit sõbraga

google analytics sertifikaat priit kallas

Google Analytics on üks olulisemaid turundaja tööriistu, et arusaada, milline osa turunduseelarvest toob tulemust ja milline kaob lihtsalt musta auku. Aega ajalt tuleb igal ala oma teadmisi kontrollida. Kui tahad oma teadmised proovile panna, siis siit leiad infot, kuidas läbida Google Analytics eksam.

Google Analytics on praegu ainult inglise keeles. Järgnevalt leiad eestikeelsed juhendid kõige olulisemate Google Analyticsi funktsioonide kohta:

1. Google Analytics paigaldamine: esimesed sammud

Kui sul on veebileht ja sa ei mõõda sellel toimuvat analüütikatarkvara abil, siis tegutsed pimesi. Selline tegevus on võrreldav olukorraga, kus kasutad auto esiklaasina vineertahvlit. Kui sa pole varem Google Analyticsiga kokku puutunud, siis see artikkel aitab sul samm sammult esmaste vajalike tegevustega hakkama saada.

2. Google Analytics seadistamine: Goal’id

Goals ehk kasutaja tegevuste mõõtmine on Google Analyticsi kõige olulisem osa ja selle leiab alajaotusest nimega Conversions. See on koht, kus analüütika loeb kokku need tegevused, mida sa oma veebilehe külastajatelt ootad. Kui sa ei mõõda kasutaja tegevusi oma veebilehel, siis jääb sul enamus väärtusest Google Analyticsi kasutamisel saamata.

3. Google Analytics õpetus: kampaanialinkide märgistamine

Google Analytics võimaldab jälgida ja mõõta peensusteni igat kanalit eraldi. Seda tehes tekib ülevaade, milline meediakanal toob tegutsejaid teie lehele ja milline on lihtsalt kulu. Selleks tuleb reklaamid märgistada ehk koostada unikaalsed veebilehe aadressid iga reklaami tarbeks.

4. E-pood ja Google Analyticsi e-commerce tracking

Kui sa pead e-poodi ja ei kasuta Google Analyticsi poolt pakutavat e-commerce tracking võimalusi, siis jääb sul suur osa analüütika kasudest saamata. E-commerce tracking annab Google Analyticsile andmed sinu e-poes toimuvate tehingute kohta. Tänu sellele näed eurodes väljendatuna, millised veebilehed müüvad paremini, millised kanalid ning reklaamid toovad ostjaid ja kuidas erinevad e-poe elemendid sinu reaalset käivet mõjutavad.

5. Google Analytics: Remarketing

Remarketing võimaldab sul näidata reklaame neile, kes on sinu veebilehte varem külastanud. Selline reklaam on oluliselt tulemuslikum, kui tavapärane kampaania, mille puhul näitad reklaame neile, kes sinust midagi ei tea. Google Analytics annab lihtsad võimalused veebikülastajate märgistamiseks nii, et saad neile hiljem uuesti reklaami näidata.

Google Analytics koolitus

Google Analytics meistriklassis saad teada, kuidas veebianalüütika aitab Sul paremaid tulemusi saavutada ja müüki kasvatada. Koolituse käigus anname Sulle ülevaate, kuidas selgitada välja, millised kanalid toovad ettevõttele kasu ja millised vaid näiliselt toimivad. Fookuses on tehingute ja raha mõõtmine. Vaatame, kuidas andmetest olulist infot leida. Vaata lähemalt…

Soovid teada, kuidas oma lehel müüki oluliselt tõsta? Telli WebAudit.

Veebiaudit on aidanud kümnetel klientidel mitmekordistada müük enda veebikeskkonnast.
Enda veebilehti uuendades on kliendid öelnud, et audit on hea alusmaterjal täienduste, või uue lehe planeerimiseks. Et keskkonna muudatused oleksid äriliselt kasulikud ja põhjendatud, mitte lihtsalt ilusad tänu värskemale kujundusele. Dreamgrow WebAudit annab Sulle:

  • Täpse selgituse Analyticsis nähtuvast;
  • Põhjaliku ülevaate Sinu kodulehe hetkeolukorrast;
  • Kindlad juhised tulemuslikumaks optimeerimiseks;
  • Detailsed soovitused muudatuste teostamiseks.

Loe Webauditist lähemalt siit.

Jaga artiklit sõbraga